INFORMATOR ZARABIANIA W SIECI - SERWISY GPTR

Reklama

Zarabiaj z PTC

Twoja reklama

Jesteś na Stronie z informacjami o PTP.

surfujkase.pl/rejestracja.php?id=1752

PTP - najważniejsze informacje!

PTP, czyli płatne promowanie (ang. Paid To Promote), to jeden ze sposobów zarabiania na reklamie, szczególnie w przypadku serwisów GPTR oferujących użytkownikom drobne kwoty za klikanie w reklamy.

PTP oferuje czterostronne zarabianie na reklamie (oczywiście za wszystko płaci pierwotny reklamodawca). Za promowanie strony dostajemy punkty (czasem od razu gotówkę), zwane zwykle kredytkami (ang. credits) – 1 punkt (kredytek) za 1 poprawne, zaliczone wyświetlenie promowanej strony.

Jak to wygląda? Zobacz:

Klient – firma, która chce reklamować stronę lub zwiększyć jej oglądalność – kupuje reklamę w postaci ilości konkretnych wyświetleń w tzw. rotatorze PTP w serwisie to oferującym "X". Serwis X oferuje użytkownikom PTP – zapłaci np. 1zł za każde 1000 zaliczonych wyświetleń reklamy w rotatorze, więc klient kupuje 1000 wyświetleń za 1zł + prowizja dla X – zarabia serwis "X".

Użytkownik serwisu "X" o nazwie „Z” promuje ów rorator poprzez wykupienie płatnych klików (PTC) w innym serwisie o nazwie "Y". Płaci za każdy klik dla użytkowników oglądających (np. 1000 x 0.03 gr = 30 gr) plus prowizję dla "Y" – zarabia serwis "Y".

Użytkownicy serwisu "Y" oglądają płatne kliki z rotatorem "Z", dostają za to drobne kwoty (za każdy klik np. owe 0.03 gr) – zarabiają użytkownicy "Y".

Ich wejścia są notowane w serwisie "X", a za każde zaliczone, poprawne wejście "Z" dostaje ustaloną kwotę (np. 1zł za 1000) – zarabia "Z".

Proste, zarazem logiczne i całkiem genialne. Na jednej reklamie zarabia tyle zainteresowanych.

Przykładowe linki PTP:

ZOBACZ | ZOBACZ | ZOBACZ | ZOBACZ |

Na PTP można łatwo zarobić, wystarczy odrobina kalkulacji – dobrze wykalkulowany zysk nie niesie żadnego ryzyka porażki! Kalkulacja bierze pod uwagę przychód za wyświetlenia roratora „dawcy” wraz z zaliczalnościa klików w stosunku do kosztów reklamy poniesionych u „biorcy”. Termin „opłacalność” odnosi się zawsze do pary dwóch serwisów – „dawcy” oraz „biorcy”.

Dodatkowo w Twoim rotatorze jest Twój link referencyjny, więc masz jakieś prawdopodobieństwo uzyskania poleconych. Na rotatorze znajduje się informacja, czy jego właściciel dostał punkt – im częściej widzisz „nic nie dostał” dla danego „dawcy”, tym bardziej uciekaj od jego PTP – po co płacić za nieprzychodowe kliki.

Co dalej:

Jeśli zdecydujesz się na promowanie PTP danego serwisu, koniecznie wejdź w sekcję „akceptowane strony” i tam sprawdź, gdzie w ogóle można wykupić reklamę (każdy „dawca” może mieć inne serwisy w akceptacji). Obok nazwy serwisu w spisie akceptowanych („biorców”) znajduje się procent zaliczalności. Sprawdzanie „biorców” zacznij od najwyższej wartości procentowej. To, czy się opłaca zależy również od ceny reklamy w docelowym serwisie, a nie od samej li tylko zaliczalności. Każdy akceptowany serwis sprawdź pod względem oferty reklamowej – kliki (PTC), zazwyczaj zwane „konkursowymi”, „tanimi” i/lub „tylko do PTP”, o wartościach najlepiej 0.01-0.05 grosza lub odpowiedniki: 1-5 pkt. Jeśli cena reklamy w przeliczeniu na 1000 klików jest poniżej kwoty wypłacanej przez dawcę PTP (w IR 1zł), można w ogóle zacząć kalkulować zysk dla danej pary „dawca”+”biorca”. Dlaczego poniżej? Ano, przy 100% zaliczalności za wydanie np. 1zł dostaniesz 1zł, bez zysku. Jednak nigdy nie ma 100% zaliczalności, a droższe reklamy opłacają się tylko wtedy, gdy kupujesz je z zarobków za klikanie, z którymi nie wiesz co zrobić, bo daleko Ci do progu wypłaty, albo jej nie chcesz.



Zapraszam do przeczytania artykułów o:
PTC i Surfach.


Tu Linki Reklamowe dla Ciebie:
Sejfik | zarabiaj-promuj | auto-surf | szybkakasa24h | surfujkase | paysurf |

W przypadku pytań zapraszam gorąco do kontaktu:

Kontaktowy Adres E-mail:
arash85@o2.pl
Gadu Gadu:
53975333   
Copyright © by skrecz; Wszystkie Prawa Zastrzeżone.
Wszelkie prawa do zmian na stronie posiada: Administrator: "skrecz".




Blok Reklamowy